28 december - Reisverslag uit Inzell, Duitsland van Marijke - WaarBenJij.nu 28 december - Reisverslag uit Inzell, Duitsland van Marijke - WaarBenJij.nu

28 december

Blijf op de hoogte en volg Marijke

28 December 2011 | Duitsland, Inzell

Het skieen slaat aan. No en Luus zijn erg enthousiast en willen meer op de skies. Vandaag zeer vroeg verzamelen want.. Met de bus naar een echt skigebied in Reid im Winkel. Bert en Paula rijden er met de auto achteraan en wij besluiten ook te gaan skieen. We hebben nooit gedacht dat het zo druk kon zijn, in de file ernaar roe en vervolgens stonden er ongeveer 500 man voor het loket om een kaartje te bemachtigen om nog maar te zwijgen over de skiverhuur. Zo kijken wij niet tegen vakantie aan, dat moet vooral leuk zijn. We zien Noah en Lucy ui de bus stappen en zeggen dat wij niet gaan. Bert en Paula zijn ook ergens achter in de file beland en missen de kids voor zij naar boven gaan. Wij gaan lekker wandelen. Het is prachtig weer, genieten hoor. Eigenlijk maakt het net uit wat je doet het is allemaal top. Bert en Paula gaan in Reid im Winkel wandelen. Aan het eind van de middag komen we weer bij elkaar om naar het zwembad te gaan, met glijbaan, hotpool buiten en de sauna, genieten! Aansluitend een hapje in het zwembad restaurant, toplaag.