Zweden, zondag 12 juni 2011 - Reisverslag uit Arvika, Zweden van Marijke - WaarBenJij.nu Zweden, zondag 12 juni 2011 - Reisverslag uit Arvika, Zweden van Marijke - WaarBenJij.nu

Zweden, zondag 12 juni 2011

Door: Roelmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

12 Juni 2011 | Zweden, Arvika

Wat een lekker weer, zonnetje. In de ochtend al vroeg richting het natuurgebied van Glaskogen, op een uurtje rijden vanaf de camping. We hebben een hele mooie wandeling gemaakt door de bossen heen, langs meren. Je komt geen mens tegen maar ook geen dier. Geen wild ontdekt, op een hoopje poep na van de eland. Ze zitten er dus wel. Veel heide en varens, langs de kant van de weg vindt je overal lupines. Op de terugweg zijn we bij het kanocentrum aangegaan waar we onze tonnen hebben gekregen. Hier hebben we een deel van onze bagage in verpakt en de rest nog een keer in plastik zakken verpakt. Het schijnt de komende week bijzonder wisselvallig te worden. Door het kanocentrum zijn we al gewaarschuwd dat de waterstand in de llilalven bijzonder hoog is en dat de bevers daar als gekken tekeer zijn gegaan en er dus heel veel bomen omliggen. We gaan het beleven en hebben er veel zin in !