Kennismaken met sicilie - Reisverslag uit Sicily, Italië van Marijke - WaarBenJij.nu Kennismaken met sicilie - Reisverslag uit Sicily, Italië van Marijke - WaarBenJij.nu

Kennismaken met sicilie

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

03 September 2014 | Italië, Sicily

Vliegen binnen Europa waren wij een beetje vanaf maar nu weten we het weer. Krapper op elkaar en niets hapje of drankje. Krijg je op de grote vluchten nog te eten, nu heeft Nederland zijn bruine boterhammen met kaas bij zich voor onderweg. Het pakje melk zouden ze ook mee willen nemen maar helaas, dat is teveel vloeibaar dus dat komt het vliegtuig niet in.
In krap 2,5 uur naar Catania, sicilie dat wel. Daarna op zoek naar onze auto en gelijk op pad, door Catania heen. Het is even omschakelen. De Italianen gebruiken alle asfalt optimaal, dat moeten ze bij ons ook eens doen met de spitsstroken. Lijnen op de weg, ook onzin en onderhoud doen we ook niet. Scheelt vast een hoop wegenbelasting.
Na een 1,5 uur komen we aan bij onze eerste logeeradres aan de voet van de Edna. We hebben een kamer geboekt maar ook het huisje is vrij, dat is boffen!
Lekker genieten van het uitzicht en straks maar eens kijken wat de locale keuken ons te bieden heeft.

• 03 September 2014 - 16:30

Paula:

Leuk om weer een beetje mee te reizen!!!!! Geniet lekker en maak mooie verslagen voor ons! Liefs!!

• 03 September 2014 - 20:29

Jacqueline:

O joepie, wat een feestje!